2023. április 30., vasárnap

krimit néztem a hagymaházban

 még a Tanitónő előadása után feltűnt, hogy tolonganak a Hagymaház pénztáránál

odaléptem, megkérdeztem, mire föl

kiderült, hogy egy hét múlva lesz ugyanennek a Déryné szinháznak egy krimi előadása itt..és arra foglaltatnak jegyeket előre... nos, annyira még a Tanitónő hatása alatt voltam, hogy gondoltam, én is rendelek, minden krimi iránti averzióm ellenére, .. hiszen ugyanaz a rendező is (aki már meggyőzött)

igy is lett, egy hét múlva ott voltam az előadáson

és tulajdonképpen nem is bántam meg

(bár visszaköszöntek a rendezői "fogások", meg túl didaktikus volt a darab, meg sötét (a darab tónusának megfelelően) a szinpad stb stb.. de nem finnyáskodok, alapjában véve jó volt az előadás, tetszett, elgondolkodtató volt... és tanulságos...

örülök, hogy elmentem, legyőzve averzióm



(bár tulajdonképpen krimit filmként szoktam nézni, s emlékszem annak idején hogy szerette,még anyám is a még klasszikus krimiket neves nyomozóikkal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése