2023. április 19., szerda

szédermosoly

 184-en voltak, s csak ezért ennyien mert több hely nem volt a szállő nagytermében:)

sajnos zoom közvetités nem, de egy csomó profi  fotó beszámolt az eseményről...

min persze az enyéimet kerestem a tömegben

Gy-t -rabbiként - nem volt nehéz megtalálni, mert kimagaslott

de unokám a tömegben picinek tűnt, hát még hogy az abrosz alatt is (mint a jó diák a padban órán) könyvet olvasott

viszont lányomról találtam egy szép közelit (a festett hajú nőröl lemondtam volna, de lányom mindenkihez kedves , mindenkit szeret és mosolyog rá



meg is irtam kommentbe valami poztivat a mosolyára

mire visszaválaszoltak: hogy ő egészében szeretnivaló!

hát mit mondjak? ugyanezt


(talán csak azt még, nagyon zárójelben, hogy hozzám nem mindig ilyen kedves (mire ő azt mondaná hogy én se, és ebben (is) igaza van - sőt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése