2023. január 15., vasárnap

vasárnap délután

 a szomszédasszony cigizik

a nyitott kapu előtt

játszótársnál a nagyobb gyereke

a kisebb alszik fent

férjjel ő is pihen

a szomszéd kiskutya meghizott

azt mondja gazdája, ő is, nevetve

pedig régen sovány volt 

s jut eszembe, én is, jé, süt a nap

kilenc fok van a hirdetőoszlopon

ülnek a vénemberek a fapadon

megyek valahova, mindegy hova

csak hogy kicsit mozogjak

köröskörül nyugalom van

pedig háború a szomszédban

meg infláció szerte  mindenütt

igen a kávé s a gesztenyepüré

is drágább mint legutóbb volt

de azért nyugodt vagyok

ez egy vasárnap délután

semmi, s senki se bánt


valami dallam jár a fejemben...

ki tudja, mi lehet?!.

*****

rájöttem!: csak szombat és nem vasárnap és N.Y: nem Makó :) de mindegy , a hangulat az...


ez egy nagyon furcsa szombat (v. vasárnap) délután"......


7 megjegyzés:

  1. megvan de "ez egy nagyon furcsa szombat délután" (nem vasárnap)
    és nem Makó hanem New York!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egyik legjobb versed (legalàbbis az àltalam ismertek közül!)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.."Nagyon furcsa" hangulatból jött elő! ;)

    VálaszTörlés
  4. Éva Barócziné Jantos
    Az lehet, hogy boldog vagy. 🙂

    Gonda Julia
    azt sose veszem észre, legfeljebb - mint Szép Ernő - utólag! 🙂

    Róbert Bálint
    Gonda Julia A befejezetlen művek- "gonda"-tlanság,mindegy kire fogunk hivatkozni💗

    Gonda Julia
    azt hiszem Charlie dal, de melyik?

    Gonda Julia
    Megvan New York...ez egy nagyon furcsa szombat délután

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsa Báron
    ..igen....változás van...

    Mariann Simenszky
    Csak így tovább!

    Gonda Julia
    Mariann Simenszky "nagyon furcsa"...😉

    Mariann Simenszky
    Én a vers hangulatára gondolva írtam.

    Gonda Julia
    AZ FURCSA

    VálaszTörlés
  6. Mariann Simenszky
    Miért?Jókedvű,felszabadult hangulat.
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    az, semmi baj, nem értelek...
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    a furcsa, nem dehonesztáló, s visszautaltam a dalra (legfeljebb összetett, kifejezhetetlen féle)

    VálaszTörlés