2023. január 20., péntek

elhull(t)anak legjobbjaink....

 

TGM is elment...(Tamás Gáspár Zsigmond, a "Gazsi":::)

Értékes, hiteles embereink sorba, (tegnap Mécs Imre)

a nagy "szabadságharcosok"....A baj az , hogy nem látni az utánpótlást...

A rendszerváltás idején ő volt az a választékos, filozofikus (valóban filozófus!)  szónok, akire mindig tátott szájjal érdemes volt figyelni, különcségei ellenére is (sőt)

aztán - mint annyian valahogy kikopott a főáramból,,, bár gondolom maradtak hivei, remélem eszméi nem halnak meg...



egy élőkép él bennem róla, mikor az Octogonon szembetalálkoztunk, (akkor még)kisgyereke ült a nyakában, és köszönt nekem, nem értettem, hiszen nem ismerjük egymást személyesen, de fogadnom kellett, arra is volt idő

jó, hogy igy történt....

legalább kifejezhettem tiszteletemet iránta , mégha az övé, illetve kölcsönössége  véletlenen is múlt.... :

itt másik ikon (Konrád György mögött:



Mécs Imrével is találkoztam személyesen, nem volt alkalom, hogy a Szabadság téren (az ellen a szörnyú, hamis szobor előtti tiltakozó összejöveteleken) ne találkoztam volna vele, mindig jelen volt (feleségével) , féyképezőgéppel, mosolyával...rendithetetlen szabadságharcosként...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése