2023. január 15., vasárnap

80.

 2023. január 11

már pár napja volt ama nevezetes 80. úgy látszik túléltem, úgyhogy irok róla pár sort...

8 előtt ébredtem, de máris csörgött a mobilom, Gné Erzsike volt, gratulált és meg is hivott, haboskávéra, sütire hozzá kedvesen, meg hogy ne egyedül igyam már a pezsgőmet (nem akartam megsérteni, engem nem zavar az egyedüllét... biztosra nem igértem, de aztán a nap forgatagában el is maradt...am) egyébként  záporoztak a jókivánságok, egymás után a fb-on is, messengeren, hozzászólásokban, 

 éjjel esett, borult is volt, de pont dél felé kisütött a Nap pár percre, ki is nyitottam az ablakot kikukucskálva... közben hivott volt oszt társam Sz, Pista (Kakasszékről reumákját kúrálva, gratulálva meg régi közös ismerősöket keresve (rajtam(...

(itt pont 80, M. G. kedves profi fotósunk szivesen vendégségbe invitált hozzá vendégfotózásra, közös selfire, de az is elmaradt:( pedig ennél az alulról exponált torznál biztos jobb , hitelesebb emlék lett volna!)

elhatároztam, ha már Makón maradtam, szülővárosomban, (bár lányom  invitált fel) ahol ahol a legideálisabb lenni a fordulón spirituális vélemények szerint, akkor elmegyek pontosan a helyszinre , vagyis a kórházhoz, ahol meglettem (igaz, ott már nincs szülészet- de legalább az egykori hely... kórház u.i. még áll)


beslisszoltam szó nélkül a nyitott kapun



meditálni persze valójában elfelejtettem, be is borult...

patikába tértem , mert elfogyott a saridonom, (és minden reggel fáj a fejem újabban

és gondoltam, csapok ünneplésemre egy ünnepi ebédet

sikerült is, most a Gloriusban , bár kisérletileg egy jó menűt kifogni...



igaz a vége felé át kezdték átrendezni a helyszint egy népesebb csapat után (igazán várhattak volna vele) ami kissé zavart, de ezt is túléltem...:)

sütit nem tudtam enni, azt egy cukiban akartam, de zárva volt, sőt egy másik is (tulképpen még el se kezdődött az év, nem akarva tudomást venni arról, hogy én már megszületettem pár napja)

igy kicsit alább nézve a kilómétereket lebicikliztem a tescoba, jó messze volt, mintha kiürült volna ez a nagy hodály is... de azért vettem azt amit csak itt árulnak becsomagolva (fehérneműt!)

s be is sötétedett...

kommunikáltam még sokakkal, )erről esetleg majd külön irok), mert igazán mély, tartalmas eszmecserék voltak...és szivet melengetők, s át is mentem 12-be, ami már nem a születésnapom...

ja persze unokatestvérem, meg lányom is hivott, unokámmal elénekelték a boldog születésnapit,pont utána küldött nem is otthon levő vőm messingerüdvözletet)  kiderült , hogy csomagot kellett volna kapjak lányomtól, de hát nem voltam itthon, mikor kihozhatták, na majd holnap... úgyis az a lényeg hogy legyen születésnap UTÁN is BOLDOGSÁGUNK! 

pezsgő ivásra is éjfél után került sor (dehát én örökké el vagyok tolódva, nem csak a szülinapomon)

(meg azt is elfelejtettem, hogy B.E. kedves régi kollegám kérte, hogy pezsgőkortyolgatás közben hallgassam közös kedvencünket: Leonard Cohent...mert ő mindent tud ... Halleluja)


2 megjegyzés:

  1. Róbert Bálint
    Drága Julia, a Lelked egy nap megkérdez téged , amikor készen állsz rá-szeretettel, egy pillanatban...maradjunk még...van még valami amit meg akarsz tenni...?! A kérdést csak azért tesz fel, mert ő időtlen. Te Átutazó vagy... a tapasztaló, aki mindig is választhatott! Megengedésből csak Figyeltelek és Láttalak, Éreztelek, minő felfedezések Drága Részem! Köszönöm!🥰💗

    VálaszTörlés
  2. Gonda Julia
    már többször voltam igy.... (hálás vagyok - neked is)

    Róbert Bálint
    Gonda Julia A Lelked lepárolta az összes ténykedésedet...és bölcsességként , amikor elfogadod, akkor élj vele. A nagyszerűség abból származik, hogy az igaz szeretet lábnyomait itthagytuk másoknak, miközben tudjuk ,hogy megyek tovább..új kalandok várnak… Továbbiak

    Gonda Julia
    mint a Bibliában. ha az élet , az évek beteljesülnek, remélem 🙂 jó lenne, de szerintem sokmindent félbehagyok itt...eltekintve attól, hogy máris emlékszem...🙂

    Róbert Bálint
    Gonda Julia Az egyetlen " Szentírás" a Lelked Dala!🤩Ha mégis félbehagyott dolgaid vannak, tedd meg, ez életben fog tartani!🤣

    VálaszTörlés