2023. január 10., kedd

mjak négyesben

 már a kapuban vettem észre hogy zuhog az eső, és kevés volt az időm a MJAK kezdetéig, mit csináljak, taxit hivok, csakhogy nem tudtam számát, felhivtam hát a tudakozót, kaptam is valamit sokadszorra, mikor rendelném, mondanám be a cimet, illetve be is mondtam: Hunyadi utca..., mikor elismételte a taxis diszpécser, igen, Hunyadi TÉR... MIcsoda? Makón lakik maga, nincs is Makón Hunyadi tér! vagy egyáltalán makói a taxija? kiderült (szerencsére), hogy nem , hanem szegedi, rossz számot adtak meg

de aztán csak sikerült egy makói taxi telefonszámhoz jutni, tősgyökeres makói sofórrel aki azt is tudta, hogy hol van a Galamb iskola , hiszen oda járt

csak menet közben derült ki, hogy nagyot kell kerülni a fürdő épitkezés miatt. no sebaj.

berobbantam, kicsit késve, mindössze két tag, egy vezető volt jelen..s még a fotózó könyvtáros nő is sokkal később érkezett...



egyébként nem volt annyira zavaró, hogy kevesen voltunk, tán még sose beszélgettünk ilyen jót, mint most.... (nézeteltéréseink ellenére is)...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése