2023. január 25., szerda

quo vadis

 a menzai húsételek hovatovább számomra nem fogyaszthatók

(annyira látszik, hogy spórolnak (rejtetten árat emelnek) a legvacakabb nyersanyagot használják fel, féladag eleve nincs 

szóval ma ez volt az ebédem: krokett (csak köret)



persze kevés volt, éhes is maradtam, de legalább jó

délután a gyöngy cukiban ettem egy somlóit... (a kávémat már kérés nélkül feltették, mert mindig azt kérek, de most már otthon megittam a második adagomat)

a Sparban látom, minden minden nap drágább... de végül is ott pótoltam ki az ebédem hiányosságait

megkérdeztem mit jelent a piros szin egyes árcédulákon, kiderült, hogy azt az árat fixnek kell tekinteni, de csak u.n. klubtagoknak (minden ki van találva, csak kötelezd el magad)

szerintem vezetünk inflációban

az árudavezetőh múltkor felvilágositott , hogy minden azért van hogy magasabb áfát kérhessenek

azt nem mondom , hogy mit javasolt a helyzet változására...mert kissé durva volt...

én egyébként tanácstalan vagyok, semmi kiutat nem látok...

1 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Igen, minél magasabb az infláció, minél jobban mennek fel az árak, annál több a 27%. Jól ki van ez találva

    VálaszTörlés