2023. január 3., kedd

távgyógyítás helyett

 már tarthatatlan ez az össze-vissza és túlalvásom!

eszembe jutott, hogy beszélek róla a háziorvosommal , mit lehetne tenni ellene, nem-e valamelyik gyógyszerem okozza..stb...

(miután már hosszú ideje, csak az asszisztensnőjével konzultáltam gyógyszer feliratás ügyében)

immel-ámmal a telefonhoz jött, meghallgatott, majd közölte, hogy ezzel nem lehet csinálni semmit, a korom miatt van!

hát köszönöm, örülök, hogy megérhettem! :)

(majd csak átalszom, ami még hátravan :)


6 megjegyzés:

  1. Borbála Süket
    Sajnos,én pont ellenkezője vagyok,2-3 óra alvással is pihent vagyok,de idegesít nagyon!Bármit beveszek,semmi!

    Gonda Julia
    biztos elég a szervezetednek annyi(?)

    VálaszTörlés
  2. Borbála Süket
    Gonda Julia Azt nem tudom,de egész nap aktívan működöm,mert apukámnál 24 órás felügyeletet megcsináltam,+ még az én itthoni sajátomat is.Igaz,a kutyámat olyankor egy igaz jó barát etette és sétáltatta.Én belezakkantam egy kissé!

    Borbála Süket
    Ja,nem az alváshiányba,hanem az Alzheimeres apuba!

    Gonda Julia
    vigyázz magadra! (is)

    VálaszTörlés
  3. Borbála Süket
    Gonda Julia Köszönöm!B.U.É.K.!

    VálaszTörlés
  4. Erika Siegfried-Tompson
    Julika, Olvass utána a gyógyszereidnek. Tudom, hogy ezt nem így kellene, de ha ez van, tájékozódj, minden ott van a neten és vedd kezedbe az egészséged. Én nagyon ritkán bízom abban, amit orvos mond és így szoktam.

    Gonda Julia
    minden gyógyszeremnek tudom a tájékoztatóját betéve 🙁 (ami neten elérhető - ) (meg az orvosom is fejből tudja miket szedek...)

    Erika Siegfried-Tompson
    Gonda Julia nem csak a tajekoztatojat hanem a hatoanyagot kutasd, leginkabb angolul

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsi Hajdúné
    Tanács : késő esti olvasás. majd utána 100-tól számolj vissza lassan egyesével. Ölellek!

    Gonda Julia
    🙂 bárányokat? 🙂

    VálaszTörlés
  6. Paloczi Gabi
    De miert problema ez?
    Ha nem akarsz sokat aludni akkor e resze fel magad par napig egy idoben.
    Engem nem zavar ha sokat alszom, ugy hogy ez nem problema nalam.
    Sőt miután én most 3 fele antibiotikumot kell hogy szedjek, minél többet alszom annál jobb meg 8.5 hónap van vissza

    Gonda Julia
    Paloczi Gabi neked semmi sem probléma 🙂

    Éva Barócziné Jantos
    Azt írod, hogy tarthatatlan az össze-vissza és túlalvásod. Lehet, hogy az össze-vissza alvásod a probléma, ami abban gyökerezhet, hogy bagoly-típus vagy, ahogy sokszor írtad, hajnalig fenn vagy, tévézel. Ebben az esetben teljesen rendben van, hogy másnap belealszol a délelőttbe illetve aluszékonyabb vagy.

    Gonda Julia
    lehetséges! de ha összeadom, többet alszom naponta (24 órán belül) mint 8 óra!

    VálaszTörlés