2023. január 14., szombat

MAJD HOLNAP...2019 jan 14

 igen, úgy döntöttem beszélek nem hallgatok

lányom finnyás az irásaimra-
ha egyáltalán elolvassa
de inkább kihagyja, azt szeretné ha
többet foglalkoznék a mosógéppel
ami elromlott- vegyek már újat
meg a redőnyökkel, azok is
szanaszéjjel leszakadtak
igaza van
de olyan fáradt vagyok
legegyszerűbb leülni
ide a számitógéphez
és irni ami a szivemet nyomja
azt is hogy mosógépet kéne vennem
meg azok a fránya redőnyök is rosszak
na majd holnap....

2 megjegyzés:

  1. Zsófi Bodor
    Szerintem azt csináld amihez kedved van, már megengedhetedő
    .
    Gonda Julia
    szerintem is... vagy mégsem

    Gonda Julia
    mert a mosógép is meg a redőnyök is fontosak lennének -tudom:)

    Zsófi Bodor
    Gonda Julia, igen, de ha nagyon hiányzik biztos meglesz

    Gonda Julia
    "majd holnap"! 🙂

    Zsófi Bodor
    Gonda Julia mint Pató Pál, sok mindennel én is így vagyok

    Gonda Julia
    régi távoli rokonom 🙂

    VálaszTörlés
  2. Katika Szekeres Ferencné
    Miért nem pályáztál?

    Gonda Julia
    nem "azért" nem vettem! az még külön fáradtság lenne...🙂

    Gonda Julia
    nem derült ki a szövegből, hogy másról van szó?!!
    Válasz4 é.

    VálaszTörlés