2023. január 11., szerda

kis pezsgő kerek szülinapra

 holnap lesz a szülinapom, kerek..

délután elmentem vásárolni, vettem egy jó meleg , irtó nagy fekete, bő nadrágot , de nem fogom kicserélni, igy is széle-hossza lettem...

aztán az Abcben akartam kispezsgőt venni (a Sparban nem volt...szilveszterre felvásárolták már előre, úgyhogy anélkül telt nekem idén el az újév fogadás, gondoltam bepótolom a szülinapomon! de nem volt itt se már és csak jövő szilveszterre rendelnek... viszont mondták, hogy a Jankerben próbáljam, az kifejezett italbolt, de még sose jártam ott

És persze volt, nagyon kedves pénztárosnővel, aki mondta van Törley is (száraz meg édes)meg BB megnézi melyik kedvezőbb árú, de mondtam, akármennyi, Thörleyt adjon és édeset.. Csak egyet? mondtam igen, nekem elég lesz, a holnapi szülinapomra...nem mondom hanyadik, de kerek...Egyből gratulált...



600 Ft volt, a pezsgő  1000-sel fizettem, majdnem ottfelejtettem a visszajáró 2db 200-ast, úgy figyelmeztetett a pénztáros, elraktam, s a z aranyos nő bedobott szülinapomra egy  becsomagolt desszertfélét a táskámba



hát úgy látszik elkezdődött a szülinapom, mert a fb oldalamon is már rengeteg jókivánságot találtam

(lehet, hogy én vagyok a ludas, mert a boritóképem reggel kicseréltem, egy pár hetes fotómra:), anyuval

persze az is igaz, hogy 3 napig születtem, úgyhogy ekkor már majdnem

holnap lehet, hogy dél felé elmegyek a kórházhoz, ahol...

azt mondják jó ott lenni a szülinapunkon, ahol születtünk...

80 éve

7 megjegyzés:

  1. Julika, boldog születésnapot, kevesebb fázást, több napsütést kívánok! Szeretettel: B.K.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó egészséget, sok-sok boldog órát, szép éveket kívánok születésnapod alkalmából! 🍾🥰

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a "Lányok" jókívánságaihoz, kis önzéssel megtoldva, hogy legyen még jópár kerek születésnapod, s nekünk is, hogy olvashassunk Tőled itt, nagy élvezettel.
    Szeretettel: E./rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm , nagyon kedves és egyáltalán nem önző vagy azért!!!!

      Törlés