2023. január 3., kedd

szendvics

 előttem ülnek az étteremben

közvetlen előttem egy idősebb ősz rövid hajat látok

szemben vele egy fiatalabb lófarkasat, mellette meg egy kis hősszúhajú kislányt

három generációt

a lófarkas nő ki van fordulva félig a lánya felé, és kanalazgatja a levest, pontosabban nem is, hanem fújja, de nagyon mély belemerüléssel, rendületlenül

majd végül - mint viszolyogva sejtettem is - a lánya elé teszi

ő elkezdi enni, de fintorogva (ott is hagyja)

hozzák a másodikat, a szelet húst apróra vágja az anya, mielőtt a lányának adná

de ezzel sincs nagy sikere, ottmarad nagy rész

 

azért a kislány nagyon jól érzi magát, csacsog

hány éves lehet?

mért nem hagyják önállósodni jobban?


a nagymama kimegy a mosdóba, soká jön az anya utána küldi a kislányt

az már szalad is vissza: már jön, a kezét mossa

és tényleg, de mint mondja is

ő már nem tud sietni, lassú...


vigyáznak egymásra

az anya kétfelé...

(szendvicsgeneráció ?)


én sajnos csak 4 évig voltam ebben a (nehéz) helyzetben...de mennyire lettem volna tovább is!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése