2019. december 28., szombat

seveled

ennyien nem hiszem hogy voltunk a makói moziban az utóbbi időben ) ki is lettem túrva magányos jó kis szélső hátsó helyemről)

magyar vigjátékra csődült a nép, Orosz Dénes rendezésére(nekem nem mondott semmit ez a név, (lányomnak igen, s biztatót) Tenki Réka, a főleg Básti Juli érdekelt, mert az a tapasztalatom, hogy jó színészekkel nem lehet eltolni egy filmet se, mert ők mégis csak jók....

így is lett, sőt nem is volt annyira rossz a film, mint ahogy a kritikák, - na jó, középszerűnek bélyegezve, de mégis csak lehúzzák

én nevettem rajta jópárszor, s nem is annyira felszínesen...

na jó , mindenesetre ezt a pár sort most frissiben megírtam róla, mert az egyik kritika szerint egy hét múlva elfelejtjük, mintha meg se történt volna

(kíváncsi vagyok)

(érdekesség, Tenki a filmbemutatón igen nagy igazi hassal jelent meg, (azóta meg is szült), ezek szerint  a forgatás alatt is már valóban is terhes lehetett, nem hiába nézegettem én, hogy milyen tökéletes munka volt a terhes hasa, hát mert nem munka volt, hanem valóság----meglehet)



3 megjegyzés: