2019. december 15., vasárnap

forgatós jubileum

10 éves a forgatós néptáncegyüttes

ezt ünnepelték ma délután (meg tegnap este is)ó, csak ma már  a vendégek, pl Sebő Ferenc  nélkül, bánatomra

én azt hittem egy szokványos ill nem szokványos karácsonyi műsorral, de inkább valami összegzés félét adtak, táncszinház helyett, lazán egymás mellé rakott táncokét, egy tablót....

én jobb szeretem a táncszinházat, ahol van valami összefogó dramaturgia

most is volt díszlet: egy ház. mögötte zöld leveles(!) ágak... előtte folytak a táncok




még előadás előtt volt egy kuriózum élményem

egy öreg néni az aulában gyöngyöket, táskákat, népviseletes babákat árul

nagyon rájuk csodálkoztam, főleg a babákra, mert Lili nénémtől hasonlót örököltem nagyon rég,(mielőtt kivándoroltak Ámerikába)  és a költözésnél elenyészett (addig  a vitrinben volt, én arra a babára úgy emlékeztem mint matyó babára, de ezek itt erdélyiek voltak, állítólag, mint hogy a "mamájuk", a néni is erdélyi

nem vettem meg (2500Ft, de lefotóztam, engedéllyel még a nénit is ((bár nem lett túl jó a felvétel, de azért ide teszem szép emlékeztetőül:

mert előadás után első volt, hogy visszamentem hozzá(juk)





1 megjegyzés: