2019. december 9., hétfő

kerestek

megható volt, hogy többen kerestek, mert pár napig nem láttak a fb-on (a mobilom alkalmatlan lett lelassulása miatt netezésre , Pesten nem volt más a kezem ügyében 

írtak a blogomhoz, kerestek messingeren, nomeg telefonon

van is egy vicc, ha valaki nem jelentkezik a fb-ra be, máris keresi a rendőrség

megnyugtató

mi lesz majd, ha végleg lemaradok, s nem csak a fb-ról?

egy-két napig biztos hiányzom egyeseknek

S az én oldalam nem is lesz élő, mert más nem tudja a jelszóm (én se :) (tulajdonképpen ezért nem tudtam belépni lányom laptopján sem)


november 23

1 megjegyzés:

  1. 4 hozzászólás
    Tiborné Kaposi
    Remélem, még jó sokáig nem kell megijednünk, pár nap távollétednél meg tudjuk, hogy valószínűleg Budapesten tartózkodsz.😉🥰
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    meg kell oldanom, mert nekem is hiányzik (hiányzom:)
    · Válasz · 2 é.
    Edit Martonosi
    Hiányoztál Julika, én se értettem mi lehet, örülök, hogy Pesten voltál. 🙂
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    olyankor megszünök itt is lenni 🙂 (de ott is firkálok, s nem gyözöm most bepótolni a blogomon)

    VálaszTörlés