2019. december 22., vasárnap

lépcsőházi történet


Megpróbàlok irni mobilba...

Úgy jött ki a lépés, hogy délelőtt kellett elutaznom...

Hàt ezt a lassított felvételt! Minden lépés fàjt.

Màr a lépcsőhàzban vagyok nagynehezen.

Őrületes, vad robaj a lépcsőkön fölöttem.Két fiatal làny ér le.Nem több.

-Azt hittem, egy hadsereg....mondom

-Hàt fiatalok vagyunk .. mondjàk diadalmas büszkeséggel. (Mintha örökké tartana...pedig dehogyis!)

Valamikor én is hàrmasàval ugràltam a lépcsőkön.

Jön a felsőszomszéd, aki mindig rohan, de mondja is,most nem.

Én meg tudatalatt biztos irigykedek
.mondom

Ő meg azt irigyli, hogy én mindig olyan nyugodt vagyok....

Rà kellett újra kérdeznem..Az lettem.Nem voltam ilyen én sem. Fiatalon.



4 megjegyzés:

  1. G. E. L. L. Elteltek az évek Julika,tudomásul kell vennünk.

    VálaszTörlés
  2. G.I.
    Amikor lépcsőt mászok nekem is eszembe jut hogy valamikor az őskorban én is hogy tudtam futni a lépcsőn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gazsi Istvánné
      Amikor lépcsőt mászok nekem is eszembe jut hogy valamikor az őskorban én is hogy tudtam futni a lépcsőn

      Gonda Julia
      én a karfát fedezetem fel mostanában, azelőtt azt se tudtam ire való

      Gazsi Istvánné
      Gonda Julia ahol nincs karfa az nekem is reménytelen

      Gonda Julia
      van olyan?

      Gazsi Istvánné
      Van pl templom lépcső

      Gonda Julia
      a toronyba?

      Gazsi Istvánné
      Gonda Julia nem ami felvisz az ajtóig

      Gonda Julia
      de hát az csak egy pár

      Gazsi Istvánné
      Gonda Julia külföldön sok ilyen van

      Gonda Julia
      Jákob lajtorjáján sincs karfa

      Gazsi Istvánné
      Gonda Julia puszi!

      Törlés
  3. Magdi Böjti
    Az évek telnek.... Boldog Szeretetteljes Karácsonyi Ünnepeket 🎄 B.U.É.K ! Jó egészségben. 🙂

    Gonda Julia
    köszönöm, s viszont! 🙂

    Magdi Böjti
    Gonda Julia 🎄

    VálaszTörlés