2019. december 14., szombat

elalvás előtti sorok

Üres az ég
de a föld túlzsúfolt

már vagy még

***

Valami nagy csönd
talált fészket bennem

hogy üres lettem

***

Istent kiáltom
pedig suttogni kéne
vagy ki se ejteni nevét

úgyis megért

***

Terhes a csend
valamit érlel
mocorog
hallom

nem vagyok süket

***

Szenvedtem eleget
nevetni akarok már

mindenen

***

Várjatok türelemmel
a dolgok nem mozdulatlanok
lesz belőlük valami más

ez nem vitás

***

Én hallgatok
csönd az otthonom
de egyszer elkiálthatom
még magam

ezért inkább hagyjatok

***

Hajszál híján elestem
de visszabillentem

meddig lehet

***

Egyszer úgyis elesek
megütöm magam

jaj lesz nekem, jaj

***

Majd üt az óra
újabb rabságra

vagy szabaduásra

***

A tengert akartam látni
s mióta megtörtént, igen

már nem érdekel

***

Mindent meg lehet únni
még az életet is
ha nem volna halál

de így kár érte
nagy kár

***

Nem értékeljük úgy
ahogy kellene

szeresd minden percedet
ki van szabva mindened

s egyszer úgyis vége lesz

***

VÉGE






3 megjegyzés:

  1. T.L. Fantasztikus! Ez KOLTESZET. Nem tudok gondolni egyetlen kiadott verskotetre az utobbi evek folyaman amiben ehhez foghato suritett mely gondolatok, raadasul ilyen poetikus formaba ontve, meg elenyeszo mennyisegben is jelen lettek volna. Te vagy a kolto.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm (ha elfogult is vagy) már épp lemondtam a "költészetről" pedig, eloltottam a villanyt, alvás előtt, s egyszercsak jöttek elő ezek....(mintha nem is én irtam volna)

      Törlés
    2. Tomi Ladanyi
      Leellenoriztem. Valoban te irtad.....

      Tomi Ladanyi
      Most ujraolvastam. Meg kell csipjem magam hogy elhigyjem...

      Gonda Julia
      Tomi Ladanyi hogy "ellenőrizted"? ne evilgba keresd, ki "diktálta"? 🙂

      Tomi Ladanyi
      Nyilvan vicc a 'leellenorzesem'....

      Törlés