2019. december 25., szerda

karácsonyi meglepi

szóra se érdemes lenne, de mégis, sehogyse megy ki a fejemből, mert nem értem...

karácsony dél körül, hazajőve a nagy vásárlásból (mi különböző kizáró okok miatt mára  maradt)és alig tudtam levenni a táskáimat a bicikliről, mit a lépcsőfeljáróhoz támasztottam, lezártam... gondoltam még elmegyek valahova, esetleg legutoljára esti misére,,, nem viszem hátra a tárolóba, hanem itt hagyom nyugalomban... még az ablakból rálátva, ha akartam...

fél 10 körül csak kimentem, hogy körbe behozom, nem megyek már sehova, ha mégis, majd onnan.

csakhogy ráülve fura , recsegő hangokat hallok a hátsó gumi felől,,igen le van teljesen eresztve .

nagynehezen felcipelem a lépcsőn, majd le... (nem akartam papucsban, gyalog tologatni körbe...)

ott van a tárolóban lányom biciklije, megnéztem, még mindig kemény a gumija, pedig hónapok óta nem használtam...

és azóta is csodálkozom...

kinek s milyen örömöt okozhat, hogy pont szent karácsonykor kiszúrja valakinek a biciklijét?!



december 25

4 megjegyzés:

  1. E.N. Nem biztos, hogy kiszúrta. Az egyik főtéri társasházban bérelt egy szegedi nyelviskola helyet jó pár éve, ahova biciklivel mentem. Mivel nem volt a tárolóhoz kulcs, nem tudtam betenni, csak a lépcsőházban zártam le. Mindig leengedték... Mert vannak kedves lakók, akik rendőrnek érzik magukat: "oda tényleg ne tegye senki a biciklijét." Megtanultam 10 perccel hamarabb kelni és gyalog menni. Mert autóval reménytelen volt ott parkolni, a biciklit meg nem akartam órákon át az utcán hagyni, mivel túl sok lopásról hallottam akkoriban.
    Próbád a szelepet becsavarni és felpumpálni. Szerintem ott is "csak" leengedés történt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehetett útban senkinek, más is oda szokta rakni, ideiglenesen, a házból...de majd a szerelőő megmondja....(a szelep rajta van, én nem pumpálok soha egy ideje

      Törlés
    2. Másrészt nem a lépcsőházba tettem, ott nem is szabad, tűzbiztonsági okokból

      Törlés