2024. július 12., péntek

szobor szokokúttal 2011 julius 12

 


neki is melege van

1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    hűsitő szökőkút
    13 é.13 éve
    Zsuzsanna Mágori
    Végignéztem a makói képeket, jót nosztalgiáztam, kicsit más már ez a város, mint 50-60 éve -így jó- , de a fiatalságunk ott van benne!!
    13 é.13 éve
    Zsuzsanna Mágori
    A fényképeid stílusa nagyon hasonlít az én képeimhez, külön gratulálok hozzá!

    Gonda Julia
    köszönöm.🙂

    Gonda Julia
    ...s hát -úgy látszik - nem hiába volt egy "iskolánk" - ha nem is fotó-

    Zsuzsanna Mágori
    Már nagyon rég óta nem vagyok -testben - makói, de a gyökereimet soha semmi és senki nem tudja kitépni. És ehhez az iskoláim adják a "táptalajt".

    Zsuzsanna Mágori
    Mi már évente tartunk gimis osztálytalálkozót, még nem hiányoztam róla, pedig csak a temető már a másik látogatási helyem a szüleimnél. Örömmel látom a város szépülését, van mit fotózni.

    Gonda Julia
    nekünk most volt az 50.érettségi találkozónk, de mi is gyakoritjuk... (eddig se vártunk 5 éveket), akik már rég nem itt laknak, azok is, mindig úgy mondják, hogy "haza" jönnek Makóra!:)

    Zsuzsanna Mágori
    Ez így van. Mi 64-ben végeztünk, Báron Zsuzsa, Piskóthy Ági, Erdei Irén az én évfolyamom. Mi is közelítünk az 50-hez, az általánosban már nekünk is megvolt. Akár hisszük, akár nem, így van!

    VálaszTörlés