2024. július 8., hétfő

eg tanácsok

 általában elolvasom az egészségi tanácsadásokat, különösen ilyen extrém esetben, mint ez a mostani hőség  s általában meg is fogadom,,,eddig

ugyanis

tegnap azt olvasom, hogy kerékpározni is csak reggel vagy este ajánlatos

nos, ma ezt megfogadtam..

gondoltam, igy mindig megkereshetem az árnyékos utcarészeket (már ha dél körül egyáltalán van ilyen) s elbattyoghatok

csak ebédelni mentem a közeli menzára, onnan postára, sütisarok a félretett újságomért, és majd elfeledtem, de visszamentem a félretett holnapi hagymaházi jegyemért is

nade épp elég volt

eleve én jobban tudok biciklizni mint gyalogolni

két lépést nem tudok egyenesen egymás után rakni

sokkal hamarabb elfáradok

nem beszélve arról, hogy a biciklin eleve ülök

s ha leszállok róla, tolva igazán kényelmesebb gyalogolni is...

szóval

ezután is kerékpározok,

mondjuk nem 37 fokban azért




gyalog vásárolni nem is tudnék

majd este felé elmegyek

legyen igaza a tanácsadónak is


ja, és mit csináljak a 105os vérnyomásommal

erről nem találtam semmit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése