2024. július 25., csütörtök

portrém KÁVÉVAL RÉG CAPRI

 


1 megjegyzés:

  1. László MÜNCZ
    min gondolkozol Julikám ?
    8 é.8 éve

    Gonda Julia
    Mittudomén? Valamin mindig. ...ergo sum.

    Mátrai Manyi Gézáné
    Messze,távolba néz a tekinteted...érzelmeket tükröz..múlt,jelen,jövő.

    Katika Szekeres Ferencné
    Gondolkodom, tehát vagyok.!

    Gonda Julia
    erre utaltam fentebb (latinul) (Cogito) ...) ergo sum"" -mal:)

    Katika Szekeres Ferencné
    Ja nem olvastam.

    Gonda Julia
    egy hozzászólásra, egyébként , én el szoktam... de tudom, hogy ez nem jellemző 🙂

    Gonda Julia
    ah 🙂 (csak nehogy elüssön valami vagy valaki)

    Gonda Julia
    Vagy netàn én valakit?!

    Judit Martinkovits
    Bravos-Bravóóóóóóóóóóóóóóóóóó:)
    7 é.
    Jutka Joó
    5 é.5 éve

    Zsuzsi Hajdúné
    Gond-olkodó
    5 é.5 éve
    Válasz

    VálaszTörlés