2024. július 16., kedd

parkolások

 van egy árnyékos falszakasz haza felé menet, hova két padot toltak az ottlakők

oda le szoktam ülni a nagy hőségben, ha nincs senki, de néha meg is invitálnak "törzslakói"

a múltkor szinte észre se vettem, hogy előttem egy autó állt, szabadkozott is gazdája, többször és már  el is ment,,,

hanem tegnap, a kinyújtott lábamra majdnem ráhajtott egy teherautó sofőr, gyorsan behúztam, s mondtam neki, hogy ez nem parkoló hely

azt mondta de igen, s az elóttünk levő táblára mutatott

hanem azon egy gyereket vezető felnőtt volt, jobban megnézve

mondom is neki

ő erre, ja az csak azt jelenti, hogy gyerekkel tilos itt a parkolás


hogy szabálytalanul majdem a lábamon parkolt,  azt még csak elnézem,, nade hogy húlyének is tartson..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése