2024. július 25., csütörtök

ELSŐ ISKOLÁM 1013 julius

 IDE kezdtem iskolába járni




1 megjegyzés:

  1. Zsuzsa Ferencziné
    Elsőtől nyolcadikig ide jártam ! A gyerekeim is !
    1 é.egy éve

    Katalin DrKiss
    Zsuzsa Ferencziné De, nem ezen a kapun 😥.

    Zsuzsa Ferencziné
    Katalin DrKiss Nem .

    Gonda Julia
    Katalin DrKiss de pont ez az ablak

    Gonda Julia
    Ablak volt az első osztályomé

    Katalin DrKiss
    Gonda Julia Igen.



    Gajda Simon Hajnalka
    Dani is itt kezdett,de sajnos már nem ide jár,amit nagyon sajnálok.😞

    Zoltánné Derdák
    A férjem és a gyerekeim is!

    Gazsi Istvánné
    Én 8 évig jártam ide

    Sinka Józsefné Zsuzsanna
    Ide jártunk a testvéremmel , és ide jártak a gyermekeink is!

    Endre Tóth
    Ez a Bartók Béla Általános Iskola épülete és kapubejárata, mellette a zeneiskola épülete áll! Több mint 20 évig a tornateremben voltak a makói Maros Táncegyüttes és összes csoportjainak a próbái, melyeket anyukám, Tóthné Döme Mária tartott! Azóta öltöztünk innen, ahogy sajnos minden és mindenki más is! Emiatt a több mint 20 év itt tartózkodás miatt én is Bartókos lettem! Nagyon szerettem ide járni a táncpróbákra! Remélem hogy a közeljövőben megnyugtatóan megoldódik az épület körüli faramuci és méltatlan helyzet! 🙏

    Mariska Döme
    Igazad van Endre, én is nagyon Bartókos vagyok, az is maradok!!!! Már anyukám is ide járt ,akkor Polgári Leányiskola volt. 8 évig itt töltöttem meghatározó éveket, itt indult táncosi életem is. 22 évig, itt tartottuk a néptáncos ( művészeti tagozatos ill. a felnőtt 3 csoport próbáit). Köszönhető ez elsősorban : BÁLINT JÓZSEF IGAZGATÓ ÚRNAK. Sajnos , 2022 nyarán majdnem földönfutók lettünk, de hála és köszönet a város önkormányzatának, FARKAS ÉVA ERZSÉBET polgármester asszonynak, lett helyünk, tovább végezheti értékmentő-, átadó tevékenységét a MAROS. Bízom benne, hogy a Bartók visszanyeri méltó helyét, funkcióját városunk oktatásában, művészeti életében !!!!!!

    Kata Fodor
    Nagy Ágnes Szomorú, de a pusztulás útjára lépett, az országgal együtt a Marosmenti kis Konstantinápoly.
    Nem érhető el leírás a fényképhez.



    Horváth Ádám
    En is, nővérem es a lányom is.

    Tomi Ladanyi
    en is

    Gonda Julia
    Tomi Ladanyi tudtommal te a Deákba jártál!

    Tomi Ladanyi
    a kovetkezo evben

    Gonda Julia
    Tomi Ladanyi lányiskola is lett 50ben

    VálaszTörlés