2024. július 13., szombat

abnormális hőség

 jójó, ilyen hőség még sose volt..

de az jutott eszembe  - húgutaközeli állapotomban, mikor nem tudtam ráülni a biciklimre se, mert annyira átforrósodott az ülése

hogy régen én nem panaszkodtam se melegre se hidegre

jó rossz volt felkelni téli hajnalokon a hideg szobában, nade kint, felöltöztem , nem fáztam, ha hó volt szánkóztam, ha jég korcsolyáztam, nyáron meg fürödtem a Marosban. Örültem a hidegnek, a melegnek, mikor mi jutott,,,

de most?

ez valami abnormális, kint is és bent is

1 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Julika, régen a 30 fok már nagy kánikulának számított. Ami most van, ez valóban abnormális, de ez csak rosszabb lesz. Egyre nagyobb ázsiójuk lesz az északi országoknak.

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos csak feltűnt, h régen sose panaszkodtam, de az a korom miatt is lehet. Azért nem fogok emigrálni!

    VálaszTörlés