2024. július 26., péntek

festettünk

 a honismereti kör keretében megint csak festésre gyűltűnk össze , most a könyvtárban

szinte egy teritett asztallal készített Gaby vezetőnk a foglalkozásra



igazán kedvcsinálóan,

csak itt a tányérokra akrilfestékek kerültek,, evőeszköz gyanánt meg ecsetek

s még gusztusos kötényt is kaptunk

amitől én egész lázba jöttem, s le is fotóztattam magam ujságirónkkal (na nem az ujságba csak magam használatára:)



menet közben kiderült, minthogy ez egy terápiás jellegű foglalkozás, G foglalkozásának megfelelően, hogy demencia profilaxist céloz meg, annyi baj legyen, ártani nem árt (mondta később rá lányom)

kiderült hogy a másoltatás is ezt a célt szolgáltatja, aminek én nem nagyon örültem, de a koncentráció igy lehetséges...ami szintén kell, a szinapszisok frissitéséhez(?)



és nem vagyok jó festő ,csak rajzolni tudok, de menet közben egyszer csak megéreztem az egész munka feelingjét, mikor is szinte kiléptem magamból, bele a flowba, de sajnos mihelyt ezt tudatositottam, meg is szűnt a varázs

azért lett valami, ami még hasonlitott is az eredetire...



az ecsetkezelésem egész más volt (fotón nem látszik, ) rá is jöttem hogy itt van elrejtve az alkotó személyisége. AZ enyém elég zaklatott volt...de érdekes..

(a kézreszketés pedig eszembe se jutott!)

1 megjegyzés:

  1. Gaby Tamasy
    Nagyon köszönöm hogy együtt töltöttük ezt a pár órát megint. Izgalommal figyeltem minden lelkes új müveszem átszellemült, elmélyült meghitt ecset vonását. Az eredmények magukért beszélnek és mindenképpen megérnének egy kiállítást.♥️ 🖌️👩🏼‍🎨🎨🖌️

    Gonda Julia
    Gaby Tamasy mi köszönjük, nagyon!!!!

    VálaszTörlés