2024. július 10., szerda

egy szabálytalan szinházi est

 

előtte unokámmal folytattam eszmecserét szinjátszásról Shakespeareről, (szinház az egész világról, (a nőket is beleértve!)bábtipusokról stb igazán magasröptü volt, szeretem hogy midnig kérdez, s közben (bár tiltakozik udvariasan) ő tanit engem már



kér fotel s asztal fogadott a sziínpadon

s késéssel kezdés előtt a helyi tv munkatársa hangján bemondták, hogy ne használjunk semmi rögzítő eszközt... (én egyébként tollat noteszt használtam  mig rám nem piritottak egy pappal aki elóttük az első sorban jegyzetelte bűneiket, na én nem azt, csak a témákat

és elkezdődött, két ember játéka velünk, azt igérték, hogy a 32es kártyacsomóból majd 10et huzatnak velünk és arról  a témáról beszélnek, dalolnak verselnek stb, de csak 5 lett belőle 

a rögzités tiltása nem az ó profiljuk volt, mert közben el is mondta egyikük mielőtt egy túl intim családi storyt mesélt , hogy EZT ne vegyük videora, de mást lehetett volna

de én már nem mozdultam,,,

érdekes volt,

a mesélőprofi szinész , nagyon hamisan énekelt az elején a szegény anyu témára a (szegény)boldog asszony anyámat..a szekvenciákat mind eltolta (akár a vöm)

a másik fiú nagyon jól zenált, főleg csehtamás dalokat 

tényleg volt pár vers is József, Szilágyi  D)

hamar vége lett, az  5 kártyával,én még ellettem volna velük....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése