2024. július 3., szerda

finisszázs

 A honismereti körről még jókorán átértem a Levéltárba Karsai Ildikó finisszázsára

meg is lepődtem beérve, a terem elrendezésén, L alakú asztal, étellel itallal megrakva

előtte állt Ildikó két média szemsélyiséggel beszélgetve, akiktől meg is rettenve, kihátráltam a z előtérre, de jó helyre hiszen ott van a kiállitás

nem soká maradtam egyedül, Ildikó utánam jött és egy csodálatos naptárat mutatott be...tele fákkal. növényekkel

a finom tusvonások megtalálták méltó darabjukat a fákban, s majd a szarvasi füvészkertben fogjék elhelyezni állandő kiállitáson

de a kis naptárat a családnak adja

és - hogy előre rohanjak a eseményekben - a végén megkaptam .é n is,,, 

tiszteletbeli családtag lettem? kérdeztem, nem, csak mert tetszett ...

(egyébként ő tb levéltáros lett, mert ...(művészetet hozott a levéltárba) 

nem soká nyit a mtelep, Sonkodi Rita kedvencemmel..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése