2020. augusztus 21., péntek

ünnepi zenebona

 se ünnepség. (csak zártkörű) se tüzijáték.

csak valami kaskafesztiválon hemzseg a nép


s az oldalsó szinpadon dalolnak

egy dán pár, egyszerűen, de nagyon helyesen, tehetségesen, angolul (alig hallgatják)


aztán valami elmondhatatlanul zajos  rapp párosért örjöng a közönség, le se akarnak menni a szinpadról...

végül röpke egy órás késéssel hatalmas zenei felszereléssel és füstgéppel tiz év után szinre lép a z Overdream

emlékeztem rájuk, lányom barátai is játszottak benne, klasszikus zenei kiegészitésként

most is jól hangzanak

vezetőjük még a szinfalak mögött meglazitotta hosszú őszes sörényét mielőtt szinre lépett egy új énekessel (a régi lányok helyett), ki később majd megfullad a sok füsttől (ki is szül, hogy vegyék le előbb) Ö jól énekel, de párosuk hamis...


érdekes a metáll hangzás, keveredve valami nagyszabású operaival

haza jövök, bér nehezen, de késő van, s nem tudom mi van az enyémekkel,kinyitni a mobilon amessengerem nem tudo,m, de maradhattam volna épp.nem lányom irta... (fél hétkor már le lettem tudva)


kissé  nyugtalan vagyok

seholse jó

s tulajdonképpen nem szeretem az ünnepeket




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése