2020. augusztus 29., szombat

marosvidék 20

 a spontán marosi kirándulásom után, utolsó percben elhatároztam, csak elmegyek a Marosvidék 20. jubileumára... volt még pár percem 5-ig, de telt ház, s már zajlott a megnyitó




hoztam egy pótszéket, leültem leghátulra, legszélére




főleg a Bogoli miatt jöttem, meg a kiadvány miatt, mit nagy vonalakban ismertetett

ő mindennek tud adni valami nagyobb távlatot....

igy is lett

aztán a végén mondta nekem, hogy elüldözte a földje, (de visszajött) mint ahogy én is irtam---? -- mit? hogy?magamról,, a történetemben

hát igy  kiderült hogy bekerültem az én történetemmel a válogatásba (persze megint lecsapva a végét,,,nem baj, igy más kicsengés, de tán jobb is igy ).."nem tudhatom":.. (Radnóti mégis csak jobban tudhatta, bár nem tudni mit irt volna ha túléli, azután "a szülőhazáról"

Timi lányom is benne van egy évekkel ezelőtti költészetnapi beszédével...

úgyhogy végül is megvettem a könyvet , boldogan (á 3 000ft, mert csak tagoknak feláras)


volt egy terüljasztal mindenféle finomsággal is, de eliszkoltam, túl nagy volt a tömeg, ahhoz képest hogy itt a második hullám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése