2020. augusztus 17., hétfő

az ő Bécse

 Jonas Kaufmanné, egy hires tenoré

az én Bécsem a film cime

ami inkább koncertfilm mint útifilm


de azért vannak közben kisebb bécsi séták eszmefuttatások is...

jó arra is hogy kissé felelvenítsék személyes emlékeimet Bécsről, ahol nyarakat töltöttem nagybátyámnál

pl a Stefansdom emlegetésekor és a látképkor,ha jobban meresztem a szemem, megláthatnám a közelében a sarokházat is ahol laktunk

de ez , mondom, inkább egy koncertfilm volt csupa bécsi ihletésű  dallal

volt egy vendége is, jeles szoprán,  aki olyan bővitett hangokat vágott ki a Vilja dalnál hogy csak na... ezzel meg is szerezve a legnagyobb tapsot)(s eszembe juttatta hogy pont itt Bécsben láttam a Vig özegyet Házi Erzsébettel és a hires Daniloval:Johannes Heesterssel, a Theater an der Wienben, 1969-ben

------

hamar lett vége a filmnek furcsamód

sajnos nagyon álmos voltam (belaludhattam?)

nem mertem már a napi 3. kávét meginni a film  előtt, pedig kellett volna (attól tartok, hogy áriázás közben vághattak be bécsi sétákat, amikről lemaradhattam(?) csukott szememmel (mert a zene igy is teljesen élvezhető, de a látvány nem látható....


1 megjegyzés:

  1. Júlia Jusztina Pásty
    Szegeden már láttam a felújított Belvárosi Moziban.
    Válasz
    2 é.
    Gonda Julia

    én is láttam, Makón,de a felújitottban a Zárójelentlést

    Júlia Jusztina Pásty
    Akkor találkoztunk is

    Gonda Julia
    tényleg, integetve! (Makón nincsenek teltházak.. 5-en voltunk)

    VálaszTörlés