2020. augusztus 25., kedd

bohózat

végre újra szinházba mehettem, (hagymaházba, a bérleti sorozat utolsó előadására, ami a járvény miatt ide halasztódott, pedig lassan újra védekezhetnénk, láttam is egy-két maszkot, mikor mögöttem köhécseltek előre is hajoltam, hiába, hátra nem tudok maszkot rakni (előre se vettem)

gyorsan csináltam egy-két fogadási képet kezdés előtt, mielőtt bemondták volna hogy fotót késziteni az előadásról szigorúan tilos


csupa helyzetkomikum, bohózat volt

a lényege, hogy egy örökös helyett négy is akad... (mind kicsit ütődött) (négyes ikrek, a végtelenségig folytathatóan) amiket el kell titkolni, persze ugyanaz a szinész játszotta (Nagy Sándor ragyogóan

úgy látszik siker darab, a Madáchban, de a szereplők idő közben cserélődtek (Székhelyi József sajnálatosan érhető okokból pl...)



 bohózat ---csupa helyzetkomikum

hogy ez engem igazán miért nem tud igazán szórakoztatni,  (egy-két felröhögéstől  eltekintve) valószinű az én hibám

szünetbe ki is sétáltam, el ne aludjak...






reggel felhivott az unokám (milyen jó, hogy ő hiv!!!!). s megkérdezte, milyen volt a bábszinház (tegnap előtte hivtak) milyen figyelmes, de hát ő még csak bábszinházakba jár....


meg hogy hogy vagyok mert oly udvarias, pedig ingerült anyja szerint csak az érdekli hogy mikor kaphatja meg tőlem az igért legót...mondtam fáj a fejem, mert túlaludtam magam, meg mondtam, beszéltem szinház után a kanadai unokatestvéremmel, mire közölte hogy anyjának is van egy kanadai unokatestvére, mire én, ez ugyanaz... hát ez is egy bohózat, nem?)

8 megjegyzés:

  1. Tiborné Kaposi
    Úgy látom teltházas előadás volt.😀Bízzunk abban, hogy senki nem volt "veszélyes".🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      irtam hogy bérletes, minden bérlet el szokott kelni (évekre)...de most én láttam üres székeket is!!!

      Törlés
  2. Júlia Jusztina Pásty
    Szegeden kötelező a maszk viselet a színházban is, akinek nincs adnak neki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      nekem volt a táskámban ( nem vennék fel csak úgy kapottat,az nem steril)

      Törlés
    2. Júlia Jusztina Pásty
      Egy dobozból veszik ki kesztyűvel, tehát steril

      Törlés
    3. Júlia Jusztina Pásty
      a bejáratnál fertőtlenítőszer is van

      Törlés
    4. az itt is, három, s majd elájultam a szagától, ahogy beléptem

      Törlés
  3. Loli Binecz
    De csinosnak tetszik lenni!😊

    VálaszTörlés