2020. augusztus 23., vasárnap

éttermi kaland

 hozatni fogom újra az ebédet

vagy főzök...


koszos, gyűrött , ujjatlan atlétában ül a mellettem levő asztalhoz, persze kilátszanak a hátán a tetoválások, tán azért is annyira kivágott az atlétája... strandpapucs, rövid gatya , asztal alatt... nem érdekes. de fölötte akkorát tüsszent, se zsebkendőbe, se semmibe......) hogy szó se lehet róla, hogy továbbegyem a másfél méter biztonsági táolságon belül levő ebédemet.. mit tudom én milyen (korona)virusok kerülhettek belé

felállok, a pincér a kasszánál csodálkozik, hogy máris....

mit mondjak

neki mindenkit ki kell szolgálni

akár tüsszent , akár nem...

én meg fizethetek (szintén a levegőbe)


hozatni fogom a kaját, vagy főzök, vagy.... nem eszem

17 megjegyzés:

  1. A.Á. Sajnos ilyenek egyes emberek, nem veszik tudomásul hogy minden esetben viselkedni illene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem a köhögésre , tüsszentésre vonatkozóan is egy etikettet irnak elő a járvány elleni előirások! amik egyébként mindig is érvényesek kellene hogy legyenek!

      Törlés
    2. A.Á. Pontosan ebben az esetben meg tekintettel kell lenni a másik emberre is. Minden nap ezt hallgatjuk a járvány itt van köztünk.

      Törlés
    3. a zsebkendő használat járványtól független,

      Törlés
  2. N.Z. igazad van,hogy elmentél,én is így tettem volna! A tüsszentésnek úgy látszik van egy kultúrája!

    VálaszTörlés
  3. I.B. Nahhh az biztos, hogy én se ettem volna tovább!...

    VálaszTörlés
  4. elmúlt, mert véget vetettem neki

    VálaszTörlés
  5. Jutka Joó
    Nem csak járvány idején kellene intelligensen viselkedni!

    VálaszTörlés
  6. Fazekas Zsuzsánna
    A szakácsok beszélnek az ebéd készítés felett. Sok idegen DNS kerül a kajába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dns mi a szösz 🙂 akkor a levegő is tele van vele

      Törlés
    2. Fazekas Zsuzsánna
      Igen, lehet, azért van a távolságtartás, hátha 2m-en belül a földre esik a kifröccsenő váladékkal.

      Törlés
    3. a tüsszentés 7 méterig eltart!

      Törlés
    4. Fazekas Zsuzsánna
      Ezek a távolságtartási leíratok nem tudnak ekkora távot leírni, de talán 2 méteren belül már lejjebb jut, nem az arcunk vonalába csapódik be.

      Törlés