2020. augusztus 27., csütörtök

...csak öreg

 ÜLÖK EGY UTCAI PADON MOBILOMAT NYOMOGATVA

hirtelen előttem terem egy nő:

Nem tetszik megismerni?!

Dehogynem. L. J mondom a teljes nevét kapásból

csodálkozik

nem vagyok szeinilis, csak öreg - igy én

merthogy párszor már köszönt és nem teteszettem fogadni

biztos máshova figyeltem ez már fiatal koromban is megtörtént

elnézést kértem érte, utólag is

- olyan kevés tanárunk él már!

.- bizony, ez az élet rendje, szokták mondani

kezdtem úgy érezni magam, mint a saját temetésemen..még jó, hogy előbb "szép lányom" felől is érdeklődött, s mondhattam jól élnek, a családjával, Pesten.

hát igen,  tényleg ez az élet rendje, s tulajdonképpen jól is van igy

s jó az is, ha még életében odajönnek az emberhez, s nem várják meg a temetését - postumus


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése