2020. augusztus 19., szerda

roger testvér

 na erre az egy könyvbemutatóra nem akartam elmenni, délután kibicikliztem spontán a Maros partra, eléggé elfáradtam (nem nagyon, érdekes módon frissebben jöttem haza mint ki, mintha gyorsabban is, de azért mégis , már-már lepihentem, mint ki jól végezte dolgát , mikor eszembe jutott, csak megnézem ennek a könyvnek a szerzőjét, amit most leforditott a makói plébános, s bemutat a polgármesterasszony

meg is lepődtem, náciellenes volt, és támogatta. bujtatta a zsidókat, kik a gestapo elől menekültek, olvastam többek közt a wikin, nocsak ez elég is volt nekem ahhoz hogy gyorsan összeszedjem magam (fésülködni már nem volt idő) és azonmód strandi gyűröttséggel mégis csak el ne menjek a ktárba--



majdnem teltház volt,de azért jutott hátul egy magános szék

két ember vallott egy harmadikról, kinek lénye átsugárzott a vallomásokon

a polgármesterasszony 19 évesen mintegy lázadásból ment ki egy csoporttal Franciaországba, tulajdonképpen Páris vonzotta, el is stoppoltak oda a csoportból...1988ban

Roger atya a találkozón mindenkinek mondott valami személyeset, neki hogy küldetésünk van

s kapott egy mécsest is, ami itt és most gyújtottak meg 5ödszörre...

végül ingyen elvehettük a kis imádkozós könyvecskéjét,

de adakozni lehetett ( persze megtettem...ez a legkevesebb)

nem dedikáltattam a könyvet a forditóval,,,, de Rogers testvér szemébe szívesen belenéztem volna (





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése