2024. szeptember 23., hétfő

vendégek és magány és a könyvek

 lányomék folyton vendégeket hivnak

vagy őket hívják vendégségbe


ezt úgy mondják

társas életet élnek


én sose hivok vendégeket

és persze engem se hivnak vendégségbe


akkor én

magányosan élek?


bár azt  olvastam, hogy

NINCS TÖBBÉ MAGÁNY


méghozzá a könyvek miatt


akkor jó


de akkor lányomék

többszörösen nem magányosak


mert sok könyvük is van

és rengeteget olvasnak


és én se lehetek magányos

hiszen alig férek a könyveimtől el


egy vendég már be se férne....



 

1 megjegyzés:

  1. Róbert Buk
    Kinek a pap ...

    Gonda Julia
    Róbert Buk ezr nem ertem.hol van itt pap vagy papne?!

    Róbert Buk
    Gonda Julia Van kinek az ami másnak magány, az neki nem az.
    Százféle magány van és még több féle nemmagány.
    Nem járok bulizni. Minden nap egy óra séta az ebbel, minden nap olvasok.
    Valahogy így.

    Gonda Julia
    ja, gondoltam

    VálaszTörlés