2024. szeptember 23., hétfő

csehovok, chopinok, színészek és szegfűk

 szenzációs színházi előadás

három Csehov darab, egymásba mosódva

ugyanazokkal a szinészekkel, helyszínen, minimális ruha és diszletcserével

és ugyanazzal a belső tűzzel

no és Chopin muzsikával, lendületesen, egy ivben...




a székhez szegeződöm








s még azt is természetesnek veszem mikor az egyik szinész , az aki bravúrosan játszott mindhárom darabban, egyenesen hozzám sétál fel és megkérdi, hogy van-e nálam kés, s én sajnálkozva válaszolom, hogy nincs... (szerencsére igy nem szúrhatja le a lánya kérőjét)

a z előadás végén a kérő három szál piros szegfűi szétosztódnak az első sorban és egyet én is kapok, felhozza az én szinészem, s gálánsan átnyujtja---

odáig vagyok...


a folyosón csoportosulás, azt nézik a pénztárossal, hogy kik játszhattak (ilyen remekül)

mondom amit tudok Kárpátaljaiak

nade ki az A Szinész (akitől a szegfűt kaptam) egy ismerősöm azon rágódik, mert ismeri, látta a tévében


nézzük a szereplők névsorát, hát megvan:

TRILL ZSILT , ő lehetett csak! hogy nem ismertem föl


róla eddig is tudtuk, hogy remek szinész,de most láhattuk is!


és a szegfűje még egy hét múlva sem hervadt el!




4 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    De jó, hogy megírtad. Volt jegyem, de sajnos nem tudtam ott lenni.

    Gonda Julia
    ezt most nagyon sajnálghatod, fantasztikus volt!!! nem csak makói mércével!

    Edit Martonosi
    Gonda Julia gondoltam, hogy jó lesz, ezért is kértem jegyet. Majd a Márait megnézem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit Martonosi
      Gonda Julia tudom, de te is a gyerekeddel való találkozást választottad volna. Ilyenkor ez nem kérdés.

      Süli József Emőke
      Az előadás tiszteletreméltó és ragyogó volt! A "mércét "magasan ítélték!

      Törlés
    2. azért az előadástól minden ilyen "hivatalosság" idegen volt

      Törlés