2024. szeptember 17., kedd

...más futóbolondok...

 TRÜKKÖS FOTÓ

NEM TUDOM HANYADSZORRA néztem már meg ezt a filmet


de soha egy alkalmat se halasztok el, most legalább diszelőadásféle is volt, a rendezőnő Fekete Ibolya jelenlétével!




 de még a vetités előtt mi is belekerülhettünk trükkös fényképfelvétellel a plakátba... Hámori Ildokó helyébe


  

(én ugyan nem látom a hasonlóságot velem, inkább a szinésznővel) az elkészült képen... de azért mégis

merthogy amúgy is részesei voltunk vagyunk valamiképp a filmben lejátszódó eseményeknek, valamennyien benne vagyunk a történelemben

nem lehet kimaradni belőle, ahogy a főhősnő (a rendező alteregója) egy 56 os jelenetben utána kiáltotta férjlének: Lajos, te maradj ki a történelemből!

nem lehet... de mennyire nem

tulajdonképpen a történelem a főszereplő, az futtatja a családot vagy 27 költözésen át

de milyen bravurosan, humorral, szeretettel... mi is megszeretjük őket...

különösen a már öreg anyát aki bűbájosan demens...

s a lényeget nem felejti el

(utolsó szava anyu)

micsoda családtörténet!

de jó lenne valami hasonló módon feldolgozni az enyémet is, legalább irásban...



a vetités előtt kiosztottak egy kviz papirt, amire a végén megadhattuk a választ, az enyém hibátlan lett , s ki is húztak 3 szerencsés közt,  felbicegve a szinpadra az utolsó sorból örömtl sugárzó arccal rebegtem el a rendezőnőnek , hogy örülök, azért is mert közelről láthatom... meg hogy nem először láttam a filmet, tán annak is kösz9önhető a hibátlan kviz) de nagyon élveztem....




igy is van!

a történelem futóbolondjai vagyunk, ha nem is kötözünk (27-szer)


...,




1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Nagyon szeretem ezt a filmet. Sajnálom, hogy végül nem tudtam elmenni, pedig nagyon vártam a beszélgetést is. Szeretem, amikor írsz róluk, így legalább kicsit "ott vagyok."

    Erika Rójáné Oláh
    Én is nagyon jól éreztem magam. A film már 9 évvel ezelőtt is magával ragadott. 🙂

    Bárdos Judit
    Én is nagyon szeretem ezt a filmet.

    VálaszTörlés