2024. szeptember 30., hétfő

MEGBÁNTOTTAN 2022 SZEPT 30

 


7 megjegyzés:

  1. Zsófi Bodor
    Ne legyél szomorú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Zsófi Bodor már nem is..ez tegnap volt!

      Törlés
    2. Zsófi Bodor
      Gonda Julia örülök
      2 é.

      Gonda Julia
      Zsófi Bodor ma más van...😉

      Zsófi Bodor
      Gonda Julia ezzel én is így vagyok

      Törlés
  2. Éva Barócziné Jantos
    Nagyon-nagyon sajnálom...
    2 é.

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos kösz.nagyon rosszulesett..de elmúlt (nagyjából)

    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Azt tapasztaltam, hogy a mi korunkban már nem múlik el semmi teljesen... Fiatal korunkban megráztuk magunkat a legtöbb ilyen esetben és egy kis szomorkodás után mentünk tovább. De már nem így működünk...

    VálaszTörlés
  3. Zsófi Bodor
    Azt nem tudom miért kell megbántani tapintatlanul egymást!

    Gonda Julia
    Zsófi Bodor mindennek oka van -más szempontból

    VálaszTörlés
  4. Paloczi Gabi
    Micsoda
    ? Idegen? Ismerosod?
    Gonda Julia
    Paloczi Gabi mindegy...csak nem gondolod, hogy elmondom! 🙂

    Paloczi Gabi
    Nagyon rossz lehet, ha nem mondod el. Sajnalom.
    Gonda Julia
    köszönöm, túltettem magam rajta!

    Paloczi Gabi
    Budapesten a lanyoddal es az unokaddal is talalkoztal biztosan. Egy szo sem irsz roluk

    Gonda Julia
    de igen, miazhogy!,sőt sok új fotóm, videóm is van, de unokámról nem tehetek fel,(lányom se szereti) és van egy (féltitkos) nagymamablogom, oda irom a velük kapcsolatos dolgokat...

    Gonda Julia
    EGYÉBKÉNT meg , egy szó blogot nem irtam Pesten - technikai okokból - semmiról!

    Paloczi Gabi
    Gonda Julia azt hiszem ezt megertem. Jol vannak?

    Paloczi Gabi
    Gonda Julia hogy birthday ki?

    Gonda Julia
    Persze, Nagyon is! remekül 🙂Hála I- nek!
    2 é.

    Paloczi Gabi
    Gonda Julia okos, tul sok beteg ember rohangal a vilagban
    1 é.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Paloczi Gabi 🙂 🙁
      1 é.

      Szabó Ildikó
      Gonda Julia én sem teszem közzé a sok fotót a Fiamról. Pedig mérhetetlenül büszke vagyok rá!

      Törlés