2024. szeptember 21., szombat

"Suba tanár úr eltávozott"

olvasom váratlanul egy tanitványától egy gimnáziumi osztály(a) oldalán

kollegám volt, 



pár hete még találkoztam vele, beszélgettünk, úgy tűnt, jól van (a gyógyszereivel)
és most ez a váratlan  , lakonikus hir...


 találkozóinkra is szorgalmasan, jókedvűen, jóindulattal eljárt
 a gimibe,


ahol mindketten tanitottunk
ő nem egy osztályomban is... 




pl 2017 októberében is    ( "... osztozunk az asztalfőn - ahonnan jól be lehet látni a hosszú asztal mindkét sorát - kicseréljük szívpanaszainkat (no nem csak az átvitt jelentésben, hanem valóságosban. főleg..").(!).







nem hagyott nyugodni A HIR


betelefonáltam a gimibe


a személytelen titkárság vette fel a telefont, a névtelen titkárnő   nem tudott ill. inkább nem akart  adni semmi infót , igy aztán 
úgy döntöttem, hogy bemegyek személyesen , a zaj is elnyomta a hangot

a kapun már láttam a fekete zászlót
a tanáriban senki, betessékeltek a belsőbb szobába az ighelyettesibe, ott már megálltam, beljebb nem akartam menni, invitálásra sem

ismeretlen fiatal nő fogadott (én nem tudtam ő ki, sose láttam, de ő tudott rólam...)

kérdésemre nem kertelt (pedig tán jobb is lett  volna? :

elég brutális szavakkal világosított föl a tudottakról, de hát ez a meztelen valóság

nem tudják, miben halt meg, most boncolják
tehát kórházban volt?
nem

egyedül élt , mint tudjuk, az unokahúga hivta fel, mert nem köszöntötte fel - szokásától eltérően - a névnapján, s mivel a hivásaira nem jött válasz , gyanakodni kezdett
kiderült, hogy már 3  hete halott!

nem mondom, ha nincs az unokahúgnak névnapja, még midig holtan fekszik EGYEDÜL A LAKÁSÁBAN? (AHOGY ÉLT IS?))

 kiirják majd a temetés idejét?
nem - tiltakozik a  számomra új "tanerő" - - azt a körházakban szokták(?( dehogyis..)

de ha megadom a telszámom értesitenek a temetésről,
de mivel hamvasztani fogják , nem kell virág
szerintem a hamvasztás nem akadálya...

mennek a gimiből?
"valaki" megy, egy koszorúval

(szép kilátások)

---

aztán délután látom a fbon hogy Stenger Gizike 100. szülinapján kiállitás nyilt,  a gimiben (erről hallgatott) - pedig ő narrálta a hirt, )
és engem Stenger Gizike emléke is érdekel, fölöttébb!




--

én még élek (?)


2 megjegyzés:

  1. Bazsóné D. Ibolya
    Szomorú hír , osztálytársam volt .

    Patrícia Goldina Kiss
    Tanár Úr🖤

    Irén Csapó
    🖤

    Gazsi Istvánné
    🖤

    Györgyi Kanderné Németh
    🖤

    Ildikó Hajduné
    🖤

    Edit Martonosi
    A napokban jutott eszembe, hogy milyen régen nem láttam, mi lehet a tanár Úrral. 🖤

    Mária Szüllőné Cződör
    🖤

    Rózsa Szalainé Bálint
    🖤

    Szikszai Zsuzsanna
    Nyugodjon békében!

    Frank Istvánné
    🖤🖤

    Zsuzsi Hajdúné

    Mária Gedó
    Nyugodjon békében.

    Sinka Józsefné Zsuzsanna


    Istvánné Aranka Rédai


    Amália Oláh
    🖤

    Simenszky Gyula És Marika
    Nyugodjon békében.

    Szekeres Irén Katalin
    Nyugodjon békében.

    Ibolya Derdák
    Nyugodjon békében!

    Biro Sandor
    Nyugodjék békében

    Erika Liptákné Bozsár
    Nyugodjon békében! 🖤

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi Hajdúné
    Szomorú , hogy nem ismerhettem !

    Sinka Józsefné Zsuzsanna


    Margó Molnárné
    Végtelenül sajnálom! 🥲Tanítványa voltam. Nyugodjon békében!🖤🖤🖤

    Irénke Nagy Sándorné
    Nyugodjon békében angyalok őrizzék álmát.

    Irénke Nagy Sándorné
    Lehet, hogy egy kép erről: virág

    Békésiné Magdi
    Nyugodjon békében!

    Zsuzsanna Nadobán
    Nyugodjon békében!

    Gera Erzsébet Lakatos Lajosné
    Isten VELED Suba Tanár Úr!

    Jánosné Tóth
    Nyugodjon békében!

    Zoltánné Derdák
    Nyugodjon békében!

    Szabó Ildikó
    Jó tanár volt, szerettem a történelem óráit.

    VálaszTörlés