2024. szeptember 30., hétfő

MAKÓ HAGYMATIKUM PARK 2016 szept 30


 

7 megjegyzés:

  1. Péter Török
    bárcsak nyírnák a fákat, egyszer befejeznék a park építését...
    8 é.

    Gonda Julia
    mintha...de a természet igy ősszel mindenképp gyönyörű, le kellett szállnom a bicikliről...

    Gonda Julia
    de hát az illetékeseknek kellene szólni, ha van mulasztás (itt is).. a természet magától teszi a dolgát 🙂

    Módosítva

    VálaszTörlés
  2. Péter Török
    MINTA legyen de nem mintha. MINTA mint Orosháza Főtere, Tata Főtere, Hajós volt érsekkertje...

    Gonda Julia
    ott nem jártam, de makói viszonylatban ez is szép (volt)

    VálaszTörlés
  3. Péter Török
    Nem Csipkerózsikának és az enyészetnek terveztük, ápolni kell fontos számunkra a makói viszonylat...

    Gonda Julia
    tessék szólni a főkertésznek vagy akire tartozna! tényleg nem tűnik túlgondozottnak. (csak én még a dzsungeleket is szeretem 🙂 ( a mi kertünk a idők folyamán olyan lett... de már nincs)

    VálaszTörlés
  4. Péter Török
    csak Ádoknét ismertem, neki nem kellett szólni, szívügye volt a park. Nyáron a művésztelepen töltött 3 hétben próbálkoztam a megszólalással...megszólítással...NEM VOLTAM, NEM LEHETTEM SIKERES... Novák István Főépítész úr távozásával előbb Szegeden tervezett munkáink romlottak le szinte vállalhatatlanná, remélem Makó nem követi azt a MINTÁT.
    8 é.
    Válasz
    Péter Török
    DE ÖRÜLÖK, hogy érdemes volt leszállni a kerékpárról...
    8 é.
    Válasz
    Gonda Julia
    sajnálatos, amiket irt! Ádoknénak nem is tudom ki az utódja, s hogy valóban az -e... és Novák István főépitész pótolhatatlan.. (a padja előtt is meg szoktam állni vagy ülni, pár mondatot váltottam vele életében...párszor) neki is szivügye volt a város , a mienk is...

    VálaszTörlés
  5. Novák István városai címmel jelent meg könyv róla. Szegeden dolgoztunk először. a Kárász utca-Klauzál téren, amely Europa Nostra díjat kapott... Makóért is rajongott, nagyon szerette ezt a várost. Ő hívott ide is dolgozni...Makó Hild -díjas város lett. (az emléktáblát a Hagymaházon én terveztem, Engler Andris Kiszombori születésű szobrászművész faragta...fantasztikus Mester!) a Makovecz fürdő megépülésében Istvánnak elvitathatatlan érdemei voltak. Október 14-én avatják Szegeden az emléktábláját a Timár utcában 14 órakor. Makón is megilletné e figyelem...

    Gonda Julia
    épp a napokban sétáltam végig a Kárászon az egyetem felé (le is fotóztam az Europa Nostra dijat az elején, (a nagyszüleim Szegeden laktak, a "palotás Szeged" felépitésében a nagy árviz után ők is részt vállaltak...beszéltünk erről is Novák Istvánnal..épp egy kiadvány kapcsán, amiben meg voltak emlitve) Szerintem is megilletné egy emléktábla is az emlékpad mellett. De milyen jó lenne , ha a szellemisége is vivődne tovább, az lenne az igazi s élő emlékezet,,,

    Péter Török
    egyetértek!

    VálaszTörlés
  6. Gonda Julia
    nem Marx . Marczbányi volt és most Makovecz lett - s azt hiszem arrébb, ill. előrébb a Bérpalota közelében (látszik is), de csináltam még egy párat, máshonnan is, megpróbálom feltenni, csak most lemerült a net adattáram...4.ig.

    Péter Török
    itt a hinták voltak...

    Gonda Julia
    az is a másik oldalon szerintem, de én két játszótérre is emlékezem, még mikor a lányom kicsi volt (már vagy 30 éve) ,és később egy modernebbre, nem ugyanott - de ahol én állok a fotón, ott egyik se volt - szerintem

    Julianna Párizs
    Ezen a szép makói téren is szívesen elidőzöm, a város gyöngyszeme!

    VálaszTörlés
  7. Tomi Ladanyi
    Ez hol van?
    6 é.

    Gonda Julia
    a Bérpalota (mögött) és a Hagymatikum (Fürdő) előtti parkban




    Berger Nándorné Máté Anikó
    Itt szoktàl szunyókàlni? Szép hely.😍
    Gonda Julia
    nem itt! itt is szoktam lenni, de itt soha... (érdekes)

    Gonda Julia
    felraktam a másik helyszin képét ("visszaeső...) (az ingerszegényebb:)



    Edit Nemes Fekete
    Szép kép

    VálaszTörlés