2024. szeptember 19., csütörtök

IPARkodjunk

 szólit a szójátékos  cim a könyvtárba, ahol most az Iparművészeti múzeumnak van kiállitása---

bent a gyerekkönyvtári részen (még időben eligazitanak( de kint is van egy "magyar menyasszony" c. kiállitás, s majd előadás a makói menyasszonyról (erről később irok)

az Iparművészeti múzeum, megtudom igazgatójától, a megnyitó beszédben, 



-félig-meddig zárva, retaurálás alatt van, de a falon láthatjuk milyen pompás lesz... mint volt





feltétlen megkeresem majd (állitólag kávézó is lesz benne :)

addig meg itt csemegézek (hoztak igazit is, de abból én nem vettem, ki is kerültek a kinálással), mig azt is csak bámultam...:)



(amúgy a nagy bámészkodásban rám is szóltak, hogy ne támaszkodjak a  tárlókra de hát én már mindenhol támaszkodom, viszont a kiváncsiságom és érdeklődésem nem vesztettem el, különösen nem, ha olyen szellemi csemegékről (ott pl könyvrtkaságokról) van szó...

(megint

ment diákok közé keveredtem,őket hivták ide közönségnek, de már középiskolások... tulajdonképpen jó ötlet, tanuljanak, tájékozódjanak...rájuk fér) (talán előbb-utóbb az izlésük is fejlődik, ami kihat az öltözködésükre (vetkőzésükre? ) is...:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése