2024. szeptember 24., kedd

Stenger Gizike 100

sarka a gimiben 

3 megjegyzés:

  1. Andrea Józsáné Mocsai
    Szép gesztus. A legendás tanárokra való megemlémkezésekkel egy gimnázium a saját hírnevét is növeli. Gratulálok az ötletgazdának és a kiállítás létrehozójának.

    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai kivételes eset, , a kis kiállitás a sarokban (mellette egy rongyos fotel( (azt nem fotóztam- ) a szomszédos Keriben a napokban koszorúztuk márvány emléktábláját (ez volt az alma matere), de mindkét iskolának juttatott a hagyatékából! Igazán megérdemeli a rá emlékezést (nem csak ezért)




    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Hát így más a gyerek fekvése.

    Szvetiszláv Neducza
    Osztályfőnököm és magyartanárom volt. Nagyon szerettük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ladányi Tomi unokabátyámnak is...ő is....

      Törlés
    2. Szvetiszláv Neducza
      Ö előttem végzett, személyesen nem ismertük egymást. Az lehetett az első osztálya Makón?

      Gonda Julia
      Szvetiszláv Neducza az biztos hogy magyar tanára volt mindhalálig

      Gonda Julia
      utána néztem, az osztályfőnöke is volt, 55-ben végzett

      Szvetiszláv Neducza
      Gonda Julia Köszönöm, jól sejtettem. És a következő évben vett a szárnyai alá Gizi néni, amikor másodikosok lettünk. Az első osztályt Nelli nénivel kezdtük, majd októberben vagy novemberben Gergely Sándor vett át, akit a tanév végén átvezényeltek a Szt. István téribe. Szerintem ott se felelt meg, viszont, érzésem szerint, mint "kádert" meg kellett tartani. Szakérettségivel került az egyetemre és a magyar szakot végezte el. Róla maradt fenn az az anekdota, hogy a tegnapot két p-vel írjuk, mert múlt idő.
      11 ó.

      Gonda Julia
      Szvetiszláv Neducza Gergely meg engem tanított,a,Szent István téren magyarra...hát igen...de nem sokáig

      Szvetiszláv Neducza
      Gonda Julia Gondolom szép emlékei maradtak...

      Gonda Julia
      hát voltak különös dolgai

      Törlés