2024. szeptember 15., vasárnap

ELŐTTEM/ALATTAM A FOLYÓ 2016 SZEPT 15

 


1 megjegyzés:

  1. Vicuska Zámbó
    ide is illene: " a rakodópart alsó kövén ültem, s néztem, hogy úszik el a dinnyehéj..." nekem ez jutott eszembe erről a képről!
    11 é.
    Gonda Julia
    köszönöm -
    11 é.
    Gonda Julia
    nekem is mintha a szivemből folyna tova a ....Maros:)
    11 é.
    Gonda Julia
    de irt "Attila" a Marosról is verset: A Megfáradt embert! (..."A békességet szétosztja az este, meleg kenyeréből egy karaj vagyok, pihen most az ég is, a nyugodt Marosra s homlokomra kiülnek a csillagok.")
    11 é.
    Rozsa Millet-Tatar
    Van olyan vers, amit nem ismersz, kedves Aliz?... (persze e kérdésre lényegében nincs vàlasz, inkàbb ùgy fogalmazom: van amiröl nem jut eszedbe egy vers?...)
    11 é.
    A fordítás megjelenítése
    Gonda Julia
    József Attilától különösen kevés olyan lehet....🙂 (de már a tanítványaim is elcsodálkoztak ezen...🙂
    11 é.
    Ágnes Kováts Vörös
    Egymás mellett fekszünk, a folyó meg én... Nekem ez a kép tűnik fel, amikor egy kis nyugalmat akarok 🙂 itt, Kecskeméten, a homoktenger közepén, különösen húz a szívem a Maroshoz.
    9 é.
    Gonda Julia
    http://mond2.nolblog.hu/.../2013/08/15/menekules_a_varosbol/
    menekülés a városból // erről-arról2
    MOND2.NOLBLOG.HU
    menekülés a városból // erről-arról2
    menekülés a városból // erről-arról2
    9 é.

    Ágnes Kováts Vörös
    "...menekülni kell párszor... jó, hogy van hova." Hát, elrendezte ezt a Fennvaló, szerintem mindenki számára adatott egy zug, ahol magához tér a lelke, ha már megfáradt vagy kifacsarodott. Én örülök, hogy még emlékszem, hol van ez a zug. Szeretem azt hinni, hogy csak akkor tudhatom, hogy hova megyek, ha még emlékszem arra, hogy honnan jövök. A Maros fölé hajló fák, a víz lusta locsogása, a parti füvek kísérnek, hiányoznak.
    9 é.
    Margit Brutyó
    És a folyó fölött a te meditálásod ?
    7 é.

    VálaszTörlés