2024. szeptember 25., szerda

Demjén

 meglehetősen hideg lett a Hagymafesztivál zárónapjaira... meg esett is jócskán, ki se mozdultam

hanem a legvégére mintha elállt volna az eső, felvettem a kapucnis téli kabárom, külön sapkával 

s kimerészkedem este a Demjén koncertre

gondoltam csak nem hagyom ki

hanem már mikor odaértem, észrevettem, hogy nincs meg a mobilom

nosza visszakarikáztam érte

keresni kellett, de közvetve telefonos segitséggel meglett (leesve a diványomnál)

de azán mégis visszamentem, a koncert fele  meg is maradt

és jól tettem

nagyon igazi volt és el is csodálkozhattam azon, hogy is lehet, hogy a Demjén most jobb erőben van, ércesebben is énekel mint pár éve (ugyanitt)


(csak prózában ne beszéljen!)


azt csak a végén vettem észre hogy a diszletelemként a szinpad elejére tett motoron is ülhetett, abba kapaszkodva,, nade igy is...BRAVO!





a zenekar is remek volt

szóval minden

(mivel betelt a tárhelyem a mobilon, takarékossági okokból nem csináltam videókat, de sajnáltam is...)

1 megjegyzés:

  1. Aranka Árva
    A rossz idő ellenére is nagyon jó koncertet hallottam, sajnáltam volna,ha ki hagyom.

    Gonda Julia
    Aranka Árva tökéletes

    VálaszTörlés