2017. szeptember 22., péntek

in between

tegnap interjút csinált velem egy fiatalokból álló nemzetközi kutatócsoport... (az Emlékezet és Szolidaritás Európai Hálózatának Intézete ...az "In Between" projektjében... Középpontban a 20. század történelmi eseményei...

mivel egyre inkább meggyőződésem, hogy beszélni kell, és nem hallgatni , a "tanuknak"... elvállaltam (bár hosszas rágódás,mérlegelés után)

rossz érzés lett volna ha nem , és visszautasitom a felkérést, de remélem nem lesz rossz érzésem az eredmény láttán...szembesülni magammal... ők meg voltak elégedve, én is velük... majd meglátjuk.... biztos lesznek kritikai érzéseim és hiányérzetem velem kapcsolatban

(nem véletlen volt a régi blogom cime: utóiratok .- lépcsőházi gondolatok)

most még keresek az elhangzottjaimhoz fotókat, dokumentumokat, vágóképeknek (minél több takar el, annál jobb, kétszeresen)...egyébként a gimi könyvtára a hátterem (fél életem ott zajlott úgyis, meg könyvek közt, sőt a rokonok, férjem, lányom, anyám tablóképei is a gimi folyosóin...anyuét le is fotózták(1926 )... (gondoltunk a zsinagóga udvarára is (a kettős identitás jegyében) - ott van apám neve a mártirok emléktábláján... - de késve kezdtünk,  (romániai kirándulásuk elhúzódott, a határnál) besötétedett, esett az eső...s vágóképek úgyis készültek már ott is előző napokban...



itt a koncentrált gépbeállitás történik a gimikönyvtárban


a széken itt még a projektvezető,  helyére én ültem később , hű...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése