2017. szeptember 6., szerda

az irás tekintete

ezt még aug. 29-én írtam, az aktuális egyik noteszembe, ceruzával, most találtam rá, (miközben mást kerestem persze) ide beírom, ide ,mert kicsit össze is függ az itt előző bejegyzésemmel, a vége fele különösen... meg hát mindegy is a sorrend, össze-vissza a rendszer, azaz nincs neki - legfeljebb asszociációja, az meg úgyse kronológikus

szóval:

"Azt mondja a fb-on U. A. Sz - P. verseire, hogy olyanok , mint a tekintete...

Én azt hiszem, (az idők folyamán) elvesztettem a tekintetem 

De tán épp azóta írok verseket

kompenzálásból?

mert a verseimnek - remélem - van tekintete

remélem

de ha csak önmagára "tekint",  az nem jó

a tekintetnélküliségben a selfik vezetnek

én a legjobb képeimen mindig másra nézek

és legjobb fotóim mögött  is másra

és persze, másokat fotózok jól, sose magamat

tán magamról is úgy kéne írni is, mint valaki másról

az én u.i. mindig  VALAKI MÁS

(l, Rimbaud, Kertész)


3 megjegyzés: