2017. szeptember 9., szombat

hát akkor szervusz Sziv

a Hagymaház Kávéházában, meg a Szent Gellért Borházában, mindig az első volt, hogy a szombati Délmagyart megkerestem...mert abban volt minden szombaton Sziv Ernő tárcája, az utolsó oldalon...

a napokban is ez volt az első, előbb az újság, aztán az étlap...de hiába, nem találtam az utolsó oldalon a tárcát...

nem értem, nincs, más van ott... hol van Szív? kapok a szívemhez

aztán a 12. oldalon meglátom...a fotóját (Darvasinak persze(más nincs neki) a Szieszta oldalon


elköszön, 28 év után

tőlünk olvasóktól is

azt mondja: Szervusztok olvasók.

és kárpótlásul azért még ir pár utolsó képeslapot...tárcairói emléket...

a végén felelvenít egy újságírói focizó emléket, a Radnóti gimi betonján...


hát szervusz Szív...

de nehogy megszakadjon a szíved,  a Radnóti focibetonja, se a Délmagyar  (vagy különösen a régi Stefánia-i Sajtóház) után... mert akkor mi lesz a mi szívünkkel?!

13 megjegyzés:

  1. Julika! Úgy látom, hogy úgy vártad Sziv Ernőt szombatonként, mint én "anno" a Népszabadság Íz-lelő rovatában vasárnaponként Bacher Ivánt (umlautos a-val elöl). Aztán az ember már csak a miérteket keresné, hogy tényleg, miért a jó rovatokat szüntetik meg. (Vagy talán Darvasi döntése volt?)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Elnézést, a bejegyzés után olvastam el a kinagyított Délmagyarország cikket, és látom, hogy milyen okok játszottak közre Darvasi döntésében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem okokat nem tárt fel, csak a döntését , a tényt:("...távozom. Önkéntes elhatározás volt.") (vagy mást olvastál, máshol?)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, a rendszer duplázza a bejegyzéseimet, én meg törlöm a második, feleslegest.

    VálaszTörlés
  6. Pont úgy vártam - mennyi éven át! - Ivánt a Hétvége mellékletben én is. Mint oly sokan. Szív él szerencsére. Iván a szívünkben. (bocsánat az off-ért)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, a Revizorban hetente tárcázik... de az online... :( és olyan jó volt újságban, papiron olvasni...olyan hagyományőrző (mint maga a tárca műfaj)

      Törlés
    2. Nem olvastam máshol még semmit Darvasi eljöveteléről. De majd utánanézek itt-ott, irodalmi portálokon.

      Törlés
    3. nem hiszem, h találsz, és nem is azért irtam, csak a megfogalmazásod - ami "okokra" hivatkozott , amik szerepetjtszottak a döntésében(?)- keltett bennem gyanút más forrás után... (ami szerintem nincs.)Csak döntésről irt. (de ezt már megirtam:) Nyugodjunk bele.)

      Törlés
    4. ---ill.magunk is rájöhetünk, sejthetünk... ismerve némely változást...de ne firtassuk. Olvasd te is a Revizoron! :)

      Törlés
  7. Azért jöttem el a DM-től, és a Kisalföldtől, mert a lapok elkeltek, a tudósítások szerint Vajna vette meg őket, bár még nincsen aláírva a tranzakció. Nem akartam megvárni, míg úgy politizálják át a lapokat, ahogy a vidékkel, és a saját orgánumaikkal szokták. Megértésben búcsúztam a barátaimtól. Most pedig csinálom tovább a Revizorban, hetente, és a Hír24-en, szintén hetente. csókoltatás mindenkinek, Szív Ernő

    VálaszTörlés