2017. szeptember 25., hétfő

egy galamb


ma megmentettem egy galambot (?)

a zebrán mentem át, egy autó megállt jobb oldalamon, hogy átengedjen, egy galamb kisért a lábaimnál  be is intettem az autósvezetőnek lemutatva rá, de csak el akart indulni, mikor én már átértem előtte, de aztán megálltam én is hátrafordulva, és szépen átvezettem a galambot az ujjaimmal  s mint egy erélyes karmester az autót mégis csak leállásra kényszerítve...

a galamb mit sem észlelve komótosan átsétált...s ráfordult a gyalogútra

nekem szemben volt dolgom...

aztán , fél óra múlva, elintéztem a dolgaimat és az én galambomat már nem láttam sehol az úton,

azaz felnéztem a túloldalra, a háztetőre, s lám egy csomó galamb fészkelt ott

az én galambom is lehet, hogy köztük? visszarepült? vagy másfele kószált? épp tőlük emigrált?


mindenesetre az az autó nem ütötte el...




.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése