2023. december 2., szombat

összevont könyvtervek

 döntöttem, mivel nem lehet túl sok időm emberi számitások szerint (igy , a 81et megközelitve...úgy gyűjtöm össze az irásaimat, gazdaságosan, hogy nem törődöm a mennyiséggel

legyenek vaskosabb könyvek, de meglegyenek

a családfakutatásom kiegészitem a családtörténeti epizódokkal (rokonokkal, s rólunk a szúkebb családról én, apám, anyám, lányom, unokám...(eredetileg külön terveztem a könyvet apámról, anyámról- ezt viszont sajnlom is beolvasztani... még nem döntöttem..)

össze fogom gyűjteni a régi és újabb verseimet, (nem tördelem ciklusokba - legfeljebb csak az emlékcserepeket emelném ki, illusztrációimmal) igy majd Tomi is elégedett lehet, aki mindig a régi "nagy" verseimről áradozik (hát lehet, hogy jobbak is voltak?)

mindenesetre meg kell érdeklődnöm, hogy hány lap fér be egy kötetbe a szétesés veszélye nélkül

ja és +megcsinálom" a makói napjaimat (U-Zs. ösztökélésére is, ő már meg is csinálta a tervét, a boritót, meg az elejét - nagyon szép - hála! - és kötelez is)

jó lenne ha sikerülne ezeket fedél azaz boitó alá hoznom!

(tulajdonképpen meg is vannak,csak össze kell állitani!)

hogy tényleg "nyugodtan pihenhessek" :) vagy  békében nyugodhassak, hogy is mondják, bár én inkább a zsidó mondást választom, legyek/n bekötve az élet kotelékébe - igy könnyebb is lenne!

(mindenesetre ezért is irtam a napokban a Mit kérfél a Mikulástól ajándékba, azt , hogy IDŐT!)


4 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy sikerüljön! Sok erőt és egészséget kívánok hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Attiláné Barta Berényi
    Már régen is mondtam, hogy kötetbe, kötetekbe kellene rendezni.

    Gonda Julia
    Berényi sokan mondták.de jobb szeretek irni

    Andrea Józsáné Mocsai
    Julikám, akinek ennyi terve van, annak ereje is lesz megvalósítani. 🥰

    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai ezek a szö
    vegek, (rajzok,fotók) már mind megvannak,több is a kelleténél.."csak" szerkeszteni kell.inkább kihagyni mint hozzáírni!!!!

    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Értettem, de úgy gondolom, megvan hozzá a kellő kitartásod, erőd is.
    A plusz kötet címe: Ez már sehova nem fért be... 😅

    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai pont ezeknek vagyok hiján...látod,h spórolni akarok.

    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Én bízok benned.

    Gonda Julia
    Andreal Mocsai én Lengyel Menyhért Csodálatos mandarinjában...

    VálaszTörlés
  3. ROSSZ ÖTLET A TÖMBÖSITÉS, AZT HISZEM AZ EMÉKÁRADATTAL KEZDEM

    VálaszTörlés