2023. december 18., hétfő

a bőröndös kislány

 AZ ADVENTI KONCERT UTÁN LEHUPPANTAM egy aulabeli kanapéra, figyeltem az embereket, akik köszöntötték a karnagyot (csupa makói régi ismerős,  osztálytárs lehetett, én csak a nővéréé voltam, de tétováztam odamenni...hogy megtudjam a rossz hirt biztosra az öccstől....majd később a cukipultnál mégis megtörtént)

szóval, ültem várakoztam, tátovázva,

s odajött hozzám valaki, akivel elkezdtünk beszélgetni

mindenféléről, csapongva

már nem tudom, hogy, s miért, s miről is volt szó előtte, tán nem is volt szoros összefüggés a két dolog közt, biztos nem igazán,  mert először nem is értettem,

miért emlegeti hirtelen

AZT A BŐRÖNDÖS KISLÁNYT

miféle bőröndös kislányt

majd leesett a tantusz

a deportálásom körüli fotóra utalt, ami úgy látszik tényleg ikon lett..

s elgondolkodtam:

LEHET? HOGY ÉN MÉG MINDIG AZT A KOFFERT CIPELEM? 



2 megjegyzés:

  1. Rozsa Tatar
    Ha megengeded, az utolsó mondatodat én is pontosan így gondolom (mióta "ismerlek" egy kicsit...)

    Gonda Julia
    megdöbbentett a saját felismerésem... (jó(?) , hogy megerősited)

    VálaszTörlés
  2. Ildikó Egyed
    Azt a bőröndöt nem is lehet lerakni…

    VálaszTörlés