2023. december 23., szombat

a 4.

 délutáni szendergésemben szól a telefon (bár délig aludtam!

mondom lányomnak nem voltam sehol, pedig nem igy terveztem,a 4.gyertyagyújtásra se mentem ki (jelzem egy adventi gyertyagyújtásra sem, idén, ilyen vég nem volt...Ö (épp mesélem, hogy tegnap Cs mondta, hogy hogy becsül, amiért ott vagyok az eseményeken és be is számolok róluk. Hát mondom, épp be akarom fejezni.... De úgy látom nem is az irást kell befejezni, ha már előtte se megyek eseményekre, tehát nincs is miről irni...


lányom úgy összeteremtett - kik épp készülnek, fél öt van csak , mondja -  a Szentlélek térre, az óbudai vásárra, - hogy elszégyellem magam, és össze is szedem. még oda érek végszóra, isten nevét hallom =hiszen nem ortodox zsidók vannak itt) "Isten velünk van, s ez még az elegendőnél is több")  meg egy áldást, a szinpadról, aztán a vegyes kar énekel,(újabban  nem tetszik ugyan a hangzásuk) és gyújtjuk a 4. gyertyát...




később közelebb megyek , és látom egy nem ég (itt nincs hanukai csoda, úgy látszik)




a betlehemi mécsest megfogva éreztem melegét . jólesett....




ó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése